ULKOMAINONNAN EDELLÄKÄVIJÄ TAVOITTAA YLI MILJOONA SILMÄPARIA PÄIVÄSSÄ

27.9.2017

Infobase Towers Oy on suomalainen mainostilaa kauppakeskusten ja teollisuusalueiden yhteydessä sijaitseviin ulkomainostorneihin myyvä yritys. Omistamillaan torneilla Infobase tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden laadukkaaseen näkyvyyteen esimerkiksi teiden varsilla ja pääväylien läheisyydessä.

Keskeisille paikoille sijoitettuja ulkomainostorneja voi nähdä useilla eri paikkakunnilla ympäri Suomen. Infobasen kattavan verkoston ansiosta tornit tavoittavat valtakunnallisesti päivittäin yli 1,2 miljoonaa silmäparia, joten torneissa olevien mainosten näkyvyys on taattu.

– Mitä näyttävämpi kokonaisuus on, sitä parempi lopputulos asiakkaalle, kertoo Infobasen omistaja ja toimitusjohtaja Minna Ikäheimonen.

Kattavan verkoston lisäksi laadukkaat mainostornit on suunniteltu näkymään ympäri vuorokauden ja läpi vuoden. Suurin osa Infobasen ulkomainostorneista on yrityksen omassa omistuksessa, mutta eri alueet voivat myös ostaa Infobaselta omat torninsa näkyvyytensä parantamiseksi.

Kaksi käyttötarkoitusta

Asiakasyrityksille ulkomainostornit tarjoavat kaksi käyttötarkoitusta. Tornien ensimmäinen käyttötarkoitus on antaa yritys- ja teollisuusalueiden osoite- ja sijainti-informaatiota sekä ohjata tiellä liikkuvia vaivattomasti asiakasyrityksen luokse. Tämä tarve korostuu varsinkin niillä yrityksillä, joilla on vähittäismyyntiä alueella.

– Tornit ohjaavat asiakkaat helposti lähellä sijaitseviin yrityksiin, summaa Ikäheimonen.

Toinen ulkomainostornien käyttötarkoitus on vahvistaa asiakkaan yritysnimeä alueen vahvana vaikuttajana sekä antaa asiakasyritykselle mahdollisuus pitkäaikaiseen näkyvyyteen ja yritysbrändin vahvistamiseen tukien samalla muita yrityksen valitsemia medioita.

Ulkomainonnan kruunaamaton kuningatar

Ikäheimonen on ulkomainonnan kokenut konkari ja kruunaamaton kuningatar. Hänellä on takanaan jo 27 vuotta liiketoimintaa ulkomainonta-alalla. Ikäheimosen mukaan yrityksen tulevaisuus näyttää valoisalta, sillä se toimii alalla, jossa median murros ei rajoita mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä, vaan pikemminkin päinvastoin.

Infobasen tulevaisuutta tukee myös Minnan suorittama tuotekehittäjän erikoisammattitutkinto, jonka avulla hän osaa suunnitella ja toteuttaa entistä toimivampia tuotekokonaisuuksia asiakkailleen.

– Tavoitteenani on aina tarjota asiakkaalle selkeä ehdotus ja auttaa ostoprosessin joka vaiheessa, kuvailee Minna kustannustehokasta toimintatapaansa.

Mikäli haluat kuulla lisää Infobasesta ja ulkomainonnasta, on Minna aina apunasi.

ulkomainostorni

Infobasen toimitusjohtaja Minna Ikäheimonen on ollut ulkomainonta-alalla lähes kolme vuosikymmentä. Kuva: Johanna Friskberg / Fino Design Oy

 

Aiheet: Infobase, käyttötarkoitus, ulkomainonta, ulkomainostorni

Infobase Towers Oy on yritys- ja teollisuusalueiden sekä kauppakeskusten ulkomainontaan erikoistunut 100 % suomalainen yritys.

  

Tags: