DIGITAALINEN NÄYTTÖ MULLISTAA ULKOMAINONNAN

4.10.2017

digital signage

 

Digitaalisuus tarjoaa ulkomainostorneihin uusia mahdollisuuksia, kun mainontaa ja muuta tornien välittämää informaatiota pystytään kohdentamaan entistä helpommin ajan ja paikan mukaan. Digin ansiosta torneissa olevat mainokset on mahdollista kohdentaa esimerkiksi ohi ajavan liikenteen tarpeen mukaan.

Puhelinhuolto aamulla. Herkullinen lounasetu iltapäivällä. Uusi pyykinpesukone kotimatkalla. Digitaalisen näytön ansiosta kaikki nämä mainokset voivat olla saman päivän aikana yhdessä ja tietyssä mainospaikassa. Siinä missä perinteisen mainostornin mainokset vaihtuvat harvemmin, voi digitaalisessa ulkomainostornissa mainokset vaihtua neljäkin kertaa päivässä. Näin uudet digitaaliset näytöt mahdollistavat innovatiivisen ja kohdennetun mainonnan myös ulkomainonnassa.

Digital signage on ajastettua ulkomainontaa

Digitaalisissa mainostauluissa käytettävä teknologia tunnetaan termillä digital signage. Sen avulla mainontaa pystytään muokkaamaan vaivatta tarpeen mukaan. Digital signagen etu suhteessa perinteisiin mainostauluihin on mahdollisuus ajankohtaiseen ja helposti muunneltavaan mainontaan sekä reaaliaikaiseen viestintään. Nopean muutoskyvyn ja etäohjauksen ansiosta digitaalisilla mainostauluilla toteutettu ulkomainonta pysyy aina ajan tasalla käynnissä olevissa kampanjoissa.

Tarpeen mukaan vaihtuvat mainokset

Digitaalisista mainostauluista on ulkomainonnassa suuri hyöty niin asiakkaille kuin mainostaville yrityksille. Mainonnan ja markkinoinnin tahdin nopeutuessa saadaan digitaalisten näyttöjen ansiosta tärkeää informaatiota välitettyä asiakkaille entistä kohdennetummin. Kohdennetun mainonnan ansiosta asiakkaat saavat heille olennaisen informaation oikeaan aikaan ja ulkomainostorneihin voidaan suunnitella entistä näyttävämpiä kokonaisuuksia. Digitaalisella näytöllä ulkomainonta voidaankin kohdentaa yhä tarkemmin vuorokauden ja jopa vuodenajan suhteen.

Digital signagen hyödyt ulkomainonnassa

  • Mahdollisuus kohdennettuun ulkomainontaan
  • Mainosten helppo ja nopea muunneltavuus
  • Mahdollisuus nopeaan tiedonvälitykseen
  • Korkea huomioarvo suhteessa staattisiin ulkomainoksiin
  • Mahdollisuus näyttäviin kokonaisuuksiin

Myös Infobasessa tunnistetaan digitaalisuuden yritystoiminnalle ja ulkomainonnalle tuomat mahdollisuudet. Ensimmäiset Infobasen omistamat digital signage -mainostaulut lanseerataan Espoossa lokakuun lopussa. Kysy meiltä lisää digitaalisten ulkomainostaulujen mahdollisuuksista!

Aiheet: digitaalinen näyttö, digital signage, ulkomainonta

Infobase Towers Oy on yritys- ja teollisuusalueiden sekä kauppakeskusten ulkomainontaan erikoistunut 100 % suomalainen yritys.

  

Tags: