McDONALD’S: PITKÄAIKAISTA NÄKYVYYTTÄ ULKOMAINONNALLA

23.11.2017

McDonalds mainos ulkomainostornissa

Veromiehessä sijaitsevan tornin luolta lähimpään McDonald’s-ravintolaan on viisi kilometriä.

 

McDonald’s-yrittäjä Esa Soininen uskoo ulkomainonnan tuovan ravintoloilleen tunnettuutta sekä ohjaavan asiakkaita hetken mielijohteesta ravintoloihinsa syömään. Soininen mainostaa Infobasen torneissa Vantaalla Kaivokselassa, Varistossa, Veromiehessä sekä Helsingissä Konalassa ja Pitäjänmäellä.  

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. Ketjun ravintoloissa ruoka valmistetaan huolellisesti korkealaatuisista, tarkkaan valituista ja valvotuista raaka-aineista. Suomeen McDonald’s rantautui 30 vuotta sitten. Maamme ensimmäinen moderni tuotanto- ja tilausympäristöltään digitaalinen ravintola avattiin Helsingin Kivikkoon marraskuun alussa.

Miksi valitsitte Infobase-mainostornit yrityksenne mediaksi?

– Vaihtoehtoja pääkaupunkiseudulla kohtuullisella budjetilla on vähän. Tornit ovat ravintoloidemme läheisyydessä ja toimivat samalla opasteina asiakkaillemme. Infobase on meille pitkäaikainen mediavalinta, ei vain lyhyttä paikallista markkinointia.

Kerro kolmella sanalla, mitä sinulle tulee mieleen Infobase-ulkomainonnasta.

– Opastava, nykyaikainen, helppo.

Onko ulkomainonnasta ollut liiketoiminnallesi konkreettista hyötyä?

– Mittaaminen on mahdotonta, joten ajatukseni perustuu puhtaasti omaan mutu-tuntumaani. Uskon kuitenkin, että tunnettuutemme on lisääntynyt ja toivottavasti ulkomainonta on myös antanut konkreettisen impulssin asiakkaalle tulla siinä hetkessä asioimaan ravintolassamme.

Mikä on mielestäsi parasta Infobasen ulkomainonnassa?

– Helppous, kustannustehokkuus. Myös asioinnin mutkattomuus kanssanne on yksi tärkeä tekijä.

Suosittelisitko mainostorniemme käyttöä myös muille alueen yrittäjille?

– Kyllä, sillä mainostornienne käyttö on helppoa ja kustannustehokasta. Kuten mainitsin, on kanssanne myös mutkatonta asioida, mikä on mielestäni tärkeää.

Millä tavalla ulkomainostornejamme olisi mielestäsi mahdollista parantaa?

– Tornit ovat olleet mielestäni staattisessa tilassa jo pitkään. Tämä tarkoittaa ensisijaisesti mainosten ja mainostajien pysyvää olotilaa ilman vaihtuvuutta, jolloin viestistä on vaarana muodostua ”tapettia”. Huomioarvoa voisi lisätä vaihtamalla mainoksia säännöllisesti.

Lisätietoa McDonald’sin ravintoloiden aukioloajoista ja tuotteista löydät täältä.

Aiheet: ulkomainonta, McDonald’s, asiakascase, Kaivoksela, Varisto, Veromies, Konala, Pitäjänmäki

Infobase Towers Oy on yritys- ja teollisuusalueiden sekä kauppakeskusten ulkomainontaan erikoistunut 100 % suomalainen yritys.

  

Tags: