SUBWAY®: ULKOMAINONTA TUO NÄKYVYYTTÄ RAVINTOLALLE

1.11.2017

Ulkomainonta - Subway

Maailman suurimman pikaruokaravintolaketjun Pitäjänmäen toimipiste luottaa Infobasen ulkomainontaan. Pitäjänmäen yritysalueen ulkomainostornilta lähimmän Subway®-ravintolan luokse on 20 metriä.

 

Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevan Subway®-ravintolan luokse asiakkaita ohjaavat Infobasen ulkomainostornit Pitäjänmäessä, Vihdintiellä ja Pitäjänmäentiellä. Kolmen tornin yhdistelmä tuo ravintolan näkyvyyteen tehokkuutta.

Subway® on Yhdysvalloista lähtöisin oleva maailman suurin pikaruokaravintolaketju, jonka päätuote on subit eli täytetyt leivät asiakkaan valitsemilla täytteillä. Pitäjänmäessä Subway® -ravintolaa pitävä franchising-yrittäjä Teemu Railimo kertoo mietteitään ulkomainonnasta.

Miksi valitsitte Infobase-mainostornit yrityksenne mediaksi?

– Laitoimme mainokset torneihin, koska tornit ovat lähellä toimipistettämme Pitäjänmäessä.

Kerro kolmella sanalla, mitä sinulle tulee mieleen Infobase-ulkomainonnasta.

– Näkyvä, luotettava, selkeä.

Onko ulkomainonnasta ollut liiketoiminnallesi konkreettista hyötyä?

– Kyllä on. Konkreettista hyötyä on ollun muun muassa näkyvyys, sillä ravintolamme Pitäjänmäessä ei näy muutoin ympäristöönsä.

Mikä on mielestäsi parasta Infobasen ulkomainonnassa?

– Mielestäni parasta Infobasen mainostorneissa on niiden hyvä sijainti.

Suosittelisitko mainostorniemme käyttöä myös muille alueen yrittäjille?

– Olen suositellut Infobasea trampoliinipuisto Rushille, jolla onkin nyt mainokset torneissa.

Millä tavalla ulkomainostornejamme olisi mielestäsi mahdollista parantaa?

– Torneja voisi parantaa kirkkaammilla valaisimilla ja pesemällä ne useammin.

Lisätietoa Pitäjänmäen Subway®-ravintolan aukioloajoista ja tuotteista löydät täältä.

Aiheet: ulkomainonta, Subway, Pitäjänmäki, asiakascase

Infobase Towers Oy on yritys- ja teollisuusalueiden sekä kauppakeskusten ulkomainontaan erikoistunut 100 % suomalainen yritys.

  

Tags: