KOTIPIZZA: MAINOSTORNI PALJASTAA PIILOSSA OLEVAN RAVINTOLAN

27.4.2018

Infobase ulkomainostorni - Kotipizza

Helsingin Konalan yritysalueen uumenissa sijaitsevan Kotipizza-ravintolan luo asiakkaat löytävät näppärästi Infobasen mainostornin avustuksella. Ravintolaa pyörittävä Kotipizza-yrittäjä Niklas Merkel kertoi meille, mitä mieltä on Infobasesta.

Kotipizza on vuonna 1987 perustettu suomalainen pizzaravintolaketju, jolla on tällä hetkellä noin 260 franchising-periaatteella toimivaa ravintolaa. Vastuullisuudestaan tunnetulle Kotipizzalle myönnetty MSC-ympäristömerkki takaa, että kaikissa ketjun ravintoloissa käytetään ainoastaan kestävistä kalakannoista vastuullisesti pyydettyä kala- ja äyriäistuotteita.

Miksi valitsitte Infobase-mainostornit yrityksenne mediaksi?

– Infobasen mainostorni on yritykseni kannalta hyvällä paikalla. Ravintola on piilossa Konalan yritysalueen keskellä, ja Vihdintiellä pääväylän varrella oleva Infobasen torni paljastaa hyvin paikkamme.

Mitä sinulle tulee mieleen Infobase-ulkomainonnasta?

– Näyttävät yritysmainostornit.

Onko ulkomainonnasta ollut liiketoiminnallesi konkreettista hyötyä?

– Konkreettista hyötyä ei pysty vielä sanomaan, sillä nousukauden aikaan ovet käyvät muutenkin tiuhaan.

Mikä on mielestäsi parasta Infobasen ulkomainonnassa?

– Mahdollisuus tehokkaaseen näkyvyyteen pääväylän varrella.

Suosittelisitko mainostorniemme käyttöä myös muille alueen yrittäjille?

– Kyllä suosittelisin.

Millä tavalla ulkomainostornejamme olisi mielestäsi mahdollista parantaa?

– Tornit voisivat olla mielestäni valoisampia.

LLisätietoa Kotipizzan ravintoloiden aukioloajoista ja tuotteista löydät täältä.

Aiheet: ulkomainonta, Kotipizza, asiakascase, Konala

Infobase Towers Oy on yritys- ja teollisuusalueiden sekä kauppakeskusten ulkomainontaan erikoistunut 100 % suomalainen yritys.

  

Tags: